9 maj

Igår så slutade jag skolan klockan ett, for hem och vilade ögonen ett tag, sen så hade jag ställt veckarklockan på fyra för jag skulle vara på helex klockan fem,  träna med Stina :) de gick bra, men gu vad jag är svag i armarna, måste bli lite ändring på de hihi :)
Sen så for jag hem och duschade,  for hem till Linda och gjorde mig i årding där, sen blev det skaburbian :)

Gu vad det är tråkigt väder idag, vad gör man en sån dag då det är dåligt väder? Det brukar ju bli en slapp dag med film och sånt men jag vet inte vad som händer idag, det blir väl bara att ta det lugnt, jag måste plugga plugga plugga också, sista rycket nu så min dag ser väl ut ungefär så.. Sen vet jag inte om jag och alex ska gå påp bio, vet inte om det går någon bra, nån som vet ? = )

Nu ska jag nog hoppa i duschen och städa litei mitt rum, alex ligger då och sover som en stock.. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0