Kul grej ;)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?

Lapparna var så tättskrivna att det var helt omöjligt att det var helt omöjligt att läsa vad det stod på dem utan en ytterst närgången inspekton.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En tv.


3. Vad var det senaste du såg på tv?

En film, De vuxna.


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

22.10, den var 22.12


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Min hund som rör sig


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Vid sju, då delade jag ut reklamblad med laget.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Vad maria skrev


8. Vad har du på dig?

t- shirt byxa, bh och trosa


9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?
Nej det gjorde jag inte.


10. När skrattade du senast?

När jag pratade med maria nyss på msn, vi kan verkligen ingenting om att designa en blogg ;)


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Ramar med kort, spegel, lampa och tavla


12. Har du sett något konstigt på sistone?

spöket laban;)


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Jovars, bra tidsfördriv.


14. Vilken var den senaste film du såg?

De vuxna. Se den inte! 


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

köpa ett hus, och då skulle jag kunna skaffa barn :)


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag har en tvångstanke, nästan varje gång jag åker bil så måste jag räkna de där pinnarna som är på sidan av vägen.


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Bättre regler, att inte poliserna skulle bry sig och jaga folk för skit saker.


18. Tycker du om att dansa?

kan vara kul, men det är inte riktigt min grej.


19. George Bush?

Det var förra USA:s president


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Ofelia om det blir en tjej och Ludde om det blir en kille, vill ha två barn.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Det skulle ha varit härligt att bo utomlans  


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Hallij halloj? haha


24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Alla såklart! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men soffan lilla, du är 16 år gammal. Skaffa barn gör man när man typ är 25 å har rest och jobbat och lekt av sig. Tro mig :P

2009-05-06 @ 21:06:25
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0