Pizzza

De har hänt (värsta) grejen här i rutvik idag, rutviks pizzeria har öppnat idag. De var smockat med bilar på parkeringen, hela rutvik måste ha käkat pizza idag alltså! Vilket drag haha, men de lär nog inte hålla i sig så här hårt men de kommer då lätt fungera bättre än de som varit förut där, de var goa pizzor iaf! :)

Känner mig så pigg, har varit till vårdcentralen idag och kollat om jag typ hade halsfluss eller någnting liknade för jag har blåsr i käften, inte allt för mysigt men de är typ bara för att jag är förkyld, de var iaf inte halsfluss som tur var.

Har varit ute sen jag kom hem från skolan med linda, men hade så ont i huvudet så de var dags att gå in å vila upp sig till imorgon för då är de lagfest som gället! ;)

Lite bilder



Kommentarer
Postat av: maria

Och vem är det som har tagit dom två snygga bilderna längst ner?! (a) *stolt

2009-05-20 @ 16:46:55
Postat av: anonym tjej som kallas maria

Jag blir lite småkär i dig också faktiskt om jag ska vara ärlig! :) Sexig solbränna, kan du fixa en åt mig? (a)

2009-05-20 @ 16:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0