Hola!

kom precis hem från skolan, i slutet på dagen blev jag lite övertrött, skrattade i princip till allt! Men de är ju bara härligt, man ska ju vara glad! :d

Vi har börjat julpynta lite smått här hemma, de är så mysigt. Men de blir mysigast när granen kommer fram:)

Idag är de winnerbäck men jag ska inte, jag har träning. Undra om vi blir lite på träningen då eftersom att de är winnerbäck, ne så får de inte bli!

La in bilder från kameran igår, de var lite bilder som var tagna innan vi skulle på 80-tals festen haha ! :D


Janne innan festen

Janne och pappa innan festen


Anette innan festen


Jag innan festen haha


Jag och Alex haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har (y) ville bara kika in &

önska dig en bra dag! kika gärna in hos mig :)

puss

2010-01-06 @ 10:44:27
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0