Tisdag, försök att inte läsa de här !!!

Kom precis hem, en kort dag. Men vi har haft frisör så de har varit grymt (( =

Tänkte ta mig en joggingtur runt byn hihi : ) Tänkte också att jag skulle ta med Billy men han mår inte så bra, han är helt röd i örat, vi får gå och smörja hela tiden, stackarn.. Plus att mamma hade precis gått med honom, så han får klara sig ; )


Ikv är de Andra Avenyn, är de någon som brukar se de ? : )
Så de blir att se de ikv och bara ta de lugnt, plugga måste jag också göra ja.. Matte, de är inte min starkaste sida, de är så tråkigt, engenska har jag också, de är inte heller min starka sida.. Men jag ska göra ett försök om jag orkar.. : )



; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0