Torsdag

Hade orgentering idag på skolan, de är verkligen någonting som jag inte tycker är roligt.

När man bor där jag bor så går de inte allt för många bussar, jag gick sitta och vänta 50 minuter på min buss efter orgenteringen... De är så orättvist att till tillexempel gammelstan så går de var tionde minut och där jag bor så går dom sju gånger om dagen på vardagarna, på lördag går de två och på söndag går de ingen alls. Dom måste ju gör nå ut den här nu !!

Måste blugga men de tar emot så jag vet inte hur jag ska göra.. men hur ofta är det att de käns roligt att göra de ?. Ne jag får nog ta och läsa igenom lite, annars får jag göra en massa i helgen.


Rutvik- Centrum                           Rutvik- Centrum

Måndag - Fredag                          Lördag

06.20                                              09.20
07.20                                              11.40
08.25
09.25
14.10
15.25
16.40
17.45


    De är väl inte allt för mycket att skryta om eller vad tycker ni ? ; ) 
    De är inte roligt att missa en buss, de är inte så att man
    bara behöver vänta tio minuter så kommer de en till haha ; )                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0