09-09-09

Jag var precis ute med hunden en snabbis och jag är sjukt trött, jag har sen träning idag så jag ska ta och vila ögonen ett tag så att jag orkar : )

De var nå jag skulle skriva men de kan ju inte ha varit så viktigt för jag glömde bort de, men ni får iaf lite bilder från idag på skolan.

            Fanny, sara och Helena ; )



                       Lina och jag : )



                 Är hon söt eller är hon söt ? =))



                     tummet upp för biljard ; )



                       Passar den Oskar ? ; )


Kommentarer
Postat av: Lina

Men ååh! Du snodde min rubrik! :( Men jag ska ta den ändå, HA! ;)



De är ju du som är söt ;)

2009-09-09 @ 16:23:14
URL: http://linaohman.blogg.se/
Postat av: Lina

Nåååh, hur himla gullig är du inte när du säger sådär :) Allt blir mycket mycket mycket mer roligare om du också är där :) längtar också! Vi får fixa någon tjejkväll någon gång. Skulle vara kul när jag fixat läggan :) PUSSS!

2009-09-09 @ 22:07:51
URL: http://linaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0