Tisdag

Idag har vi haft frisör, har klippt och fönat hela dagen, grymt kul ! : )

vi ska ju inte vara i den byggnaden som vi är i nu, dom håller på att renovera och fixa där vi ska vara igentligen och de är inte klart förren typ till jul.. Där vi är nu är de så sjukt kallt! Och nu blir de bara kallare och kallare ute och då blir de kallare inne.. Så nu är jag less på att vara där, längtar tills vi får flytta!
Annars är skolan bra, människorna och allt är bra ! :D haha

Har prov på måndag så jag tänkte att jag skulle börja lite smått redan nu, förra veckan så började jag typ två dagar innan och de blev lite stressigt..
Men jag vet inte riktigt om jag orkar börja med de nu, tänkte att jag skulle gå en promenad kanske.. Får se hur jag gör : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0