Torsdag

Jag har inte skrivit på någon dag men de är för att de inte har gått att skriva.. De tog typ tio min att logga in och sen när jag tröck på skapa så tog de typ tio min också, så de har varit på fel.. Men nu fungerar de iaf.

Någonting som jag oroar mig för i skolan så är det engelskan! Jag suuuger!! Satt typ och snegla på duktiga Lina ; ) tur att hon finns ;)

Jag har lekt frisör sen jag kom hem, Maria följde mig hem eftersom att jag skulle sätta i hennes löshår. Har satt i de, färgat de och nu ska de klippas till : ) Blir säkert jätte fint på min söta lilla Maria : )

Puss och kram ! ♥ Skriver sen


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det är ju skitrooligt att läsa din blogg! :D



Haha, nu behöver du väl inte överdriva! "duktiga lina" jag hade bara en snäll lärare som gav mig mvg, haha ;) sötunge!

2009-09-03 @ 20:14:50
URL: http://linaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0