Frisör

åhh jag skrev precis ett jätte långt inlägg. Så råkade jag trycka på nån knapp så försvann hela skiten ! De är bara att börja om från början.

Som ni kanske vet så går jag i en friskola, frisör. De var 270 p för att komma in. Jag trivs jätte bra, jag har världens bästa tjejer i min klass. När vi har frisör på måndag och tisdagar så är vi bara sex stycken, vilket är välldigt bra för då lär vi oss mycket fortare och får mer hjälp. De andra dagarna så är vi en stor vanlig klass och har de andra ämnerna med dem.

När jag valde gymnasie så valde jag på första plats frisör inne i stan, då är man 17 st i frisörklassen. Men jag kom inte in för de var ungefär 295p för att komma in och jag hade 275p. Så jag hamnade på femte reserv. När skolan började så var jag på första reserv.

Idag så fick jag ett samtal, de var en tjej/ tant som ringde och sa att jag har kommit in på frisör inne i stan. Jag har på min till imorgon att bestämma mig om jag vill börja där eller inte.

Om jag skulle ha gått ledarskap, som jag valde i tredje val så skulle jag ju aldrig ha tvekat på att börja, då skulle jag bara ha svarat JAAA direkt! men nu ska jag nog tacka nej.

Kommentarer
Postat av: maria

Gör det du känner för, det kommer blir bra vad du än väljer :) <3

2009-09-08 @ 19:46:51
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0