En måndag för Sofie

I helgen så har jag längtat lite tills de ska bli måndag för vi skulle få våra frisör saker då. Men jag blev besviken idag när jag kom till skolan för då skulle vi inte ha frisör den här veckan och inte nästa. Vi skulle ha överlevnadskurs måndag tisdag den här och nästa vecka. Så då får vi vänta typ tre veckor.. Men sånt är livet : )

For in till stan efter skolan, Köpte en present till Alex och ett hårband till  mig själv, var inte allt för mycket men någonting iaf. Kom hem för bara en stund sen, precis när jag kom hem på gården så började de att regna, snacka om tajming.

Snart blir de att äta stuvade makaroner och korv, stuvade makaroner är så gott !! : ) Eller vad tycker ni ? : )

Sen så blir de att fara iväg på träning ikv : )


                             Idag på skolan, lektion



 Lina höll på att förblöda men jag var där som en räddare i nöden ; )



                CoolSnyggLina_Fjortis_ [email protected]

                         Andreas, Helena och Fanny : )



                   Jag har färgat håret.. : )


Ha en bra kväll så hörs vi ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, nemenoj vilken vacker bild på mig! :)



TACK FÖR ATT DU VAR MIN RÄDDARE I NÖDEN!



Stuvade makaroner är så grymt gott :D

2009-09-07 @ 18:34:53
URL: http://linaohman.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, tack så jävla mycket! Nyss var jag snygg men nu är jag fjortis också ;) Fast det kanske är värt det när jag fick bli lite cool också! :)

2009-09-07 @ 18:35:59
URL: http://linaohman.blogg.se/
Postat av: Stina

Stuvade makaroner är bäst! Ett minus är dock att jag inte kan laga sånt, (ja Sofie det var en pik att du skulle göra det åt mig ;))

2009-09-07 @ 22:48:43
URL: http://stinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0